Skocz do zawartości
rogalx

Wspólne obserwacje i astro-foto (Słupsk, Ustka i okolice)

Recommended Posts

rogalx    0

Niestety nie mieszkam w Gdańsku  ;) Mam jednak nadzieję że uda Ci się znaleźć jakiś środek transportu do Słupska czy do Ustki, wtedy już mogę Cię podwieźć  ;)

rogalx    0

Z Koszalina, Bytowa i Lęborka też można. Spotykalibyśmy się gdzieś w rejonie zaznaczonym na mapie to ok 50km od każdego z miast. Mam nadzieję że będzie więcej chętnych  ;)

post-663-137699814859_thumb.jpg

ChessNet    427

Witam.

Jestem początkującym obserwatorem ze Słupska. Jakby ktoś chciał mnie czegoś nauczyć, to chętnie skorzystam. :) Mam samochód, jestem mobilny, mogę dojechać.

Proszę o ewentualny kontakt.

Pozdrawiam.

ChessNet    427

Jestem w szoku. Tak szybkiego odzewu nie spodziewałem się.

Mój numer: 600-288-3 dziewięćdziesiąt.

Poczekajmy na lepszą pogodę i do dzieła. :)

Pozdrawiam.

ChessNet    427

Zapraszam do mnie - Jaśminowa 29, Słupsk. Kontakt - tylko telefonicznie: 602 315 947.

Do dyspozycji są dwa obserwatoria i kilka mniejszych teleskopów.

Odezwę się jutro około godziny 19. Pozdrawiam.

ChessNet    427

Dziś dobre niebo do obserwacji. Jest ktoś z okolic Słupska, kto ma ochotę pochwalić się sprzętem?

Mogę ufundować grilla, kiełbaski, pieczywo oraz ketchup.  8)

Jacek E.    7537

No ja niestety nie mogę  :( , a w Ustce niebo niby pogodne ale wokół Słonka halo na 7* i tak od rana - próbowałem z rana i Księżyc i Słonko - może ze Słonka coś wyjdzie choć zamglone.

Jeszcze ze 2 tygodnie i powalczymy, będę miał wreszcie troszkę wolnych dni 8)

ChessNet    427

Dzięki za odpowiedź. Za dwa tygodnie będę miał żonę na głowie, ale postawię wszystko na głowie, aby być gotowy.

Pozdrawiam.

Jacek E.    7537

A Cwaniaczku  8) - to Ty Słomiany Wdowiec teraz - niektórzy to potrafią się urządzić  ;) - a Dryndnij do Jacka P może się nudzi w obserwatorium  ???

ChessNet    427

Właśnie widzę, że miałem zadzwonić parę dni temu, ale... zapomniałem. Teraz mi głupio.  :(