Skocz do zawartości

Meade czy Celestron ?


alex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie dodam ze jestem totalnym laikiem,  o astronomii i teleskopach wiem tyle co nic. Planuje zakup teleskopu, dlaczego? od jakoś tak zapragnęło mi się spojrzeć w górę, zapytacie czego będę tam szukał? a wszystkiego po trochu. Jak w temacie zainteresowany jestem kupnem czegoś  pomiędzy tymi markami ze względu na ich niewielkie rozmiary, i tu właśnie potrzebna mi pomoc osób znających się na temacie. Co wybrać z poniższych propozycji, jakie są różnice miedzy poszczególnymi modelami:

http://www.ebay.co.uk/itm/302284458791?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.co.uk/itm/332183152609?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.co.uk/itm/182534084363?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.co.uk/itm/292053740522?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.co.uk/itm/302286763296?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.co.uk/itm/292067473386?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

https://www.gumtree.com/p/telescopes/telescope-meade-2080-gem-8-schmidt-cassegrain-including-tripod-storage-case-/1211314234

a może cos takiego?

http://www.ebay.co.uk/itm/112375983058?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

większość aukcji trwać będzie jeszcze kilka dni, liczę że znajdzie się ktoś kto pomoże mi cos wybrać

pozdrawiam

Alex

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, alex napisał: