Skocz do zawartości

Co na prezent?


Ania727

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! :)
Mój bliski kuzyn ma pod koniec lipca osiemnaste urodziny i interesuje się astronomią. Chciałabym mu kupić jakiś fajny prezent, ale że jestem totalnym laikiem w tym temacie, chciałabym się zwrócić do Was o pomoc ;) 
Kuzyn ma teleskop, jakieś filtry do niego i kamerkę do astrofotografii. Na prezent mogłabym wydać max. 700 złotych. Nie chciałabym mu kupić żadnych książek, bo już ma ich ode mnie sporo :D 
Więc co poradzicie w takiej sytuacji? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei baaaardzo nie lubię takiej metody :) Wolę dokładać starań by coś fajnego wymyślić, choć występuje ryzyko że mimo starań to się nie trafi. Mi najwięcej radochy sprawiają prezenty powiedzmy "mało praktyczne", takie na które normalnie szkoda mi wydać kasę, ale jak się coś takiego dostanie to jest frajda. 
Skoro na osiemnastkę postawiłbym na coś pamiątkowego np. meteoryt, fragment Księżyca lub Marsa są chyba takie dostępne ładnie oprawione w formie medalu. Są też bardzo fajne kolekcje monet z motywami astronomicznymi np: https://www.google.pl/search?q=monety+solare&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi0l5uv0rbUAhVLb5oKHV58AZYQsAQIQQ&biw=1366&bih=672

No ale to nie prezent dla mnie, więc to tylko luźne sugestie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, lukost napisał:

Wiesz, zrozumiałem to w ten sposób, że to ma być coś ze sprzętu astro.  A zwykle to sam zainteresowany wie najlepiej, czego mu trzeba. 

To się zgadza. Jeśli miało by to być coś sprzętowego to trzeba się udać do jednej osoby - samego obdarowywanego, bo On najlepiej wie co aktualnie potrzebuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ania727 napisał:

Kuzyn ma teleskop, jakieś filtry do niego i kamerkę do astrofotografii. Na prezent mogłabym wydać max. 700 złotych. Nie chciałabym mu kupić żadnych książek, bo już ma ich ode mnie sporo :D