Skocz do zawartości

I zlot Koszulki zlotowe


Jacek 2

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Dodane obrazy

Robert, trudno mi już teraz zaplanować czasoprzestrzeń na następny miesiąc, ale jak tylko zwolni mi się termin, to jestem. Pozdrowienia.

O to to. A czemu książę się nie wpisał?

Każdy ma prawo do własnego zdania, ale nie do własnych faktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert a co w sprawie projektu na koszulki?

No mam coś takiego, pamiętajcie że nie jestem grafikiem..mam, (że tak powiem) tam jakieś drobne zdolności plastyczne. Projekt pewnie wymaga dopracowania....Na chwilę obecną wygląda to tak.

Dołączona grafika

Wykorzystałem Plejady Zdziska, mapę LP z czarnym punktem oraz logo forum..

Nie bądźcie surowi ..to mój pierwszy taki projekt ::)

ps. Już widzę w słowie "astronomii" jest ORT brak jednego "i" ..ale to tylko projekt. W oryginale będzie OK!

Sprzętos:   N.Capella 16", Achro 6" , APO 4" , Lorn.16x80, Monty: CGEM, Adveturer mini, oraz  inne graty z wioskowej chaty 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No piękny projekt. Jednak się nie zrozumieliśmy. Proponowałem koszulkę z jednym kolorem nadruku, wtedy jej koszt wyniósłby około 25 złotych sztuka. Przygotowałeś Robercie projekt na tak zwanego CMYK-a więc czterokolorowy co przy nakładzie powiedzmy kilkunastu-kilkudziesięciu sztuk znacznie podniesie koszt jednostkowy koszulki. Nie wiem jeszcze jak bardzo ale jutro się dowiem.

Poza tym u mnie w drukarni nie robimy koszulek w CMYK-u i trzeba by je zlecić gdzie indziej.

Co ja mogę zaproponować to zrobić z tego projekt dwukolorowy (żółty+biały) tekst, logo forum, może jakieś gwiazdki mniej więcej jak w projekcie. Mapkę natomiast zrobiłbym same kontury z oznaczeniem miejsca zlotu.

Na pewno też jutro się dowiem jakie koszty takiej koszulki metodą transferu.