Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dane: 18x900 sek Atik 383L, SW 80ED, EQ6

pozdrawiam

Boguś - Witam na FA :)

Mam nadzieję, że częściej będziemy oglądać Twoje astro-fotografie i oczywiście też kompletne :)

P.S. Dlaczego w wakacje w Ustce Cię nie było :-[

Serdecznie pozdrawiam i kryształowego nieba życzę - Jacek  ?
TS T APO 90/600 z TSFLAT2 + Samyang 135 f2 ED z QHY183C + AS 60/240 z RC IMX290M + Canon 550D - sadzane na ZEQ25GT + Nikon 12x50 EX do podglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie będą to dopieszczone arcydzieła bo nie znam się na obróbce za bardzo ani  nie mam potrzebnej do tego cierpliwośći.

Na naukę nigdy za późno - Bogdan marsz do Szkoły :D  http://www.forumastronomiczne.pl/index.php?/forum/71-szkola-astrofotografii/

  • Like 1

Serdecznie pozdrawiam i kryształowego nieba życzę - Jacek  ?
TS T APO 90/600 z TSFLAT2 + Samyang 135 f2 ED z QHY183C + AS 60/240 z RC IMX290M + Canon 550D - sadzane na ZEQ25GT + Nikon 12x50 EX do podglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że poprawiłem nieco tło fotki ale sugerowanej szkoły jeszcze nie ukończyłem, ledwie liznąłem dwa tematy ::)

Pozdrawiam astromaniaków

Teraz jest o wiele lepiej , ciekaw jestem jak będzie wyglądać z kolorkiem ;)  

Synta 8 , Montaż Celestron CG5GT ,Canon 40D, Canon 300D+kabelek do długich czasów + Laptop Lenovo , Canon SX20 IS , Tair 3S, Rosyjska lornetka  7x50 , Jupiter 21M ,Grzałki , Baader Genuine Ortho 5mm i parę kolorowych filtrów :)  

f684.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To jest prze zjakiś filtr robione? Używasz flattenera i reduktora ogniskowej do tego ed80?

Zrobione jest przez filtr neodymium. On lekko wycina zaświetlenie, mniej od typowego filtra LP. Reduktor jest TS 0,79x

http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p6085_TS-PHOTOLINE-3--0-79x-Reducer-4-element-fuer-Apos-ab-115mm-Oeffnung.html