Skocz do zawartości

Lot na Jowisza


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

Mam do Was pytanie. Mimo, że interesuję się astronomią, jestem baaaardzo początkująca. Zazwyczaj, jeśli już patrzę przez teleskop, to tylko na Marsa. Czego na Marsa? Otóż Mars Jest najbliżej Ziemi, Mars i Wenus, ale na początek wzięłam się za Marsa ;).

Przejdźmy do pytania:

Chciałabym Was spytać, ile trwał by lot na Jowisza, o ile byłby możliwy. Nie wiem nic o Jowiszu, ponieważ dotąd tylko sprawdziłam czy go widać, a tak oprócz, to nic. 

Czekam na Wasze odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Venus napisał:

Witajcie, 

Mam do Was pytanie. Mimo, że interesuję się astronomią, jestem baaaardzo początkująca. Zazwyczaj, jeśli już patrzę przez teleskop, to tylko na Marsa. Czego na Marsa? Otóż Mars Jest najbliżej Ziemi, Mars i Wenus, ale na początek wzięłam się za Marsa ;).

Przejdźmy do pytania:

Chciałabym Was spytać, ile trwał by lot na Jowisza, o ile byłby możliwy. Nie wiem nic o Jowiszu, ponieważ dotąd tylko sprawdziłam czy go widać, a tak oprócz, to nic. 

Czekam na Wasze odpowiedzi!

Jeżeli interesujesz się astronomią to dlaczego nie przeczytasz jakiejś książki, czasopisma, czy nawet artykułów w internecie w tej tematyce. Określanie się jako początkująca/poczatkujacy nie usprawiedliwia braku chęci samodzielnego znalezienia elementarnych informacji w zakresie astronomii czy jakiejkolwiek innej dziedziny. Kiedyś człowiek jak się czymś zainteresował to chodził po biblitekach, księgarniach aby znaleźć informacji - dzisiaj z wieloma zagadnieniami jest dużo prościej, bo wystarczy tylko wpisać w google. Przykład Jowisza - od razu wiki wyskakuje i już jest sporo informacji - https://pl.wikipedia.org/wiki/Jowisz