Skocz do zawartości

Teleskop za ok 1400 zł


damian78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na przełomie stycznia i lutego zamierzam zakupić sprzęt do obserwacji. Jestem amatorem i nigdy nie byłem posiadaczem teleskopu/lunety. Nie mniej jednak bardzo się takimi obserwacjami interesuję i stąd moja decyzja o niniejszym zakupie. Jak już wcześniej wspomniałem w temacie chcę przeznaczyć na ten cel ok 1400 zł. Zależy mi na tym by zestaw ten posiadał podstawowe wyposażenie pozwalające na obserwację księżyca i planet. Trochę się boję, że zaraz po zakupie stwierdzę, że muszę dokupić masę "drobiazgów" by móc z niego normalnie korzystać. Zdaję sobie sprawę, że po jakimś czasie będę kupował okulary czy soczewki ale przez jakiś czas chciałbym cieszyć się tym co otrzymam za te moje 1400 zł. W jakim kierunku powinienem wg Waszej opinii pójść? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam

Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, damian78 napisał:

Witam,

Na przełomie stycznia i lutego zamierzam zakupić sprzęt do obserwacji. Jestem amatorem i nigdy nie byłem posiadaczem teleskopu/lunety. Nie mniej jednak bardzo się takimi obserwacjami interesuję i stąd moja decyzja o niniejszym zakupie. Jak już wcześniej wspomniałem w temacie chcę przeznaczyć na ten cel ok 1400 zł. Zależy mi na tym by zestaw ten posiadał podstawowe wyposażenie pozwalające na obserwację księżyca i planet. Trochę się boję, że zaraz po zakupie stwierdzę, że muszę dokupić masę "drobiazgów" by móc z niego normalnie korzystać. Zdaję sobie sprawę, że po jakimś czasie będę kupował okulary czy soczewki ale przez jakiś czas chciałbym cieszyć się tym co otrzymam za te moje 1400 zł. W jakim kierunku powinienem wg Waszej opinii pójść? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam

Damian

Witaj na FA :)