Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

powiedzcie mi co to jest za gwiazda (a może to planeta - nie znam się na tym xp), która świeci na niebie bardzo wyraziście i dodatkowo migocze, różnymi kolorami, jakby dyskotekowa kula ;)

Można ją ujrzeć gołym okiem, bo jest jednym z najlepiej widocznych ciał niebieskich w nocy.

Ktoś z Was wie o co może mi chodzić? ;p

Pozdrawiam

Napisano

Ah przepraszam, nie w nocy widziałem to coś, tylko wieczorem ;) W nocy to pisałem dzisiaj tą wiadomość (przy okazji mocno zmęczony) :P

Jakieś 2 tyg. temu widziałem to gdy piłem z kumplem ruska :P Chyba, że ten "nektar" tak na mnie podziałał i widziałem przez niego rzeczy "nie z tej Ziemi" :D

Chociaż kolega też to widział i.. też pił ruska xD

Obiekt widziany był po stronie północno-zachodniej lub zachodniej w godzinach 18 - 20, jakieś 4 tygodnie temu.

Już nie raz to widziałem i chciałem się zawsze zapytać kogoś obeznanego w temacie, czym jest ta ów 'dyskotekowa kuleczka' i co sprawia, że ona tak migocze różnymi kolorami,

bo to jest piękne, ostatnim razem aż łezka mi się w oku zakręciła :)

Napisano

Mígoczacymi kuĺkami sa najczesciej jasne gwiazdy. Warunkiem jest aby taka gwiazda znajdowala sie  nisko nad  horyzontem, wtedy grube warstwy atmosfery powoduja ze gwiazda migocze, zmienia kolory, faluje i udaje ufo :-). Jesli podalbys dokladna date, godz, kierunek juz znamy to latwo sprawdzic jaka to gwiazda tak umilala wam saczenie nektaru :-). Mogla to byc np Kapella.   

M_j_Wszechswiat_Baner.jpg
Gość MaciekM
Napisano

No i mamy wspaniały zbiór domysłów... "czym ten obiekt nie jest". Ewentualnie, zgaduj zgadula.

Zastanawia mnie tylko co do tego wszystkiego ma kawiarnia.*  ::)

Wątek tak śmieciowy i niepoważny, że nie można się powstrzymać z komentarzem.

*http://tupalo.com/pl/lubsko/wenusik

• 2 tygodnie później...
Napisano

Bo nie migoczą, chyba że :