Skocz do zawartości
teserakt

Pasy na wszystkich zdjeciach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem amatorem jesli chodzi o zdjecia ale kreci mnie to wiec bawie sie ze statywem i stackowaniem zdjec do tej pory mialem canona 500d i z reguly robilem tylko light frames i darki zdjecia wychodzily jak dla mnie ok choc mam bardzo amatorskie wymagania. Ostatnio zaopatrzylem sie w nowa lustrzanke jest to canon 100d. postanowilem tez zebrac wiecej materialu dlatego zrobilem tez klatki dla offsetu oraz flaty. Zestackowalem kilka klatek M31 z balkonu w centrum miasta wiec samo zdjecie to porazka ale bardziej martwia mnie ukosne paski ktore pokazuja sie im bardziej chce podciagac zdjecie czy to jest defekt aparatu(kupowalem uzywany)? Czy moze robie cos bardzo zle mialem nadzieje ze z tego aparatu wyjda mi lepsze zdjecia niz z poprzednika.

Bede wdzieczny za pomoc!

image.png.e66ac0b39e3169235d293a32f338a268.png

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Przepraszam ale nie wiem co znaczydithering. Do canona tutaj podpiety byl obiektyw pentacon 135mm ale robilem tez probu tairem 3s 300mm i wyszlo to samo. Calosc stawiam na statywie fotograficznym tak jak przy masie innych zdjec wczesniej z canonem 500d. Pierwszy raz dodawalem do stacku flaty ktore zrobilem zgodnie z jedna z instrukcji uzywajac bialego materialu zalozonego na obiektyw i oswietlonego swiatlem. Jako ze byl to akurat material z lekkim wzorem pomyslalem ze to moze byc to wiec zestakowalem zdjecia raz jeszcze bez flattow niestety wyszlo to samo...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta