Skocz do zawartości

Inżynieria Kosmiczna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

(na wstępie dodam że nie mam pojęcia pod co podpiąć ten wątek, jeśli umieściłem go w złym miejscu uprzejmie proszę o przeniesienie)

jestem uczniem 3kl szkoły budowlanej i z budownictwem wiązałem przyszłość ale zdalem sobie sprawę z tego że istnieje opcja aby wystartować w przemysł kosmiczny który zaczyna poważnie odżywać (a przynajmniej mam takie wrażenie) po czasach zimnej wojny. Od małego śmiertelnie fascynuje mnie wszechświat, wszystko co nas otacza 

Mam kilka pytań odnośnie kierunku studiów pt. Inżynieria kosmiczna (lub /i satelitarna):

1.  Czy jest mi ktoś wstanie podać uczelnie które taki kierunek oferują, strony szkół wyższych są dosyć chaotyczne i mam problem zrozumieć która oferuje a która nie 

2. Czy jest sporo chętnych na miejsce  tj. Czy problem jest się dostać na w.w kierunek

3. Uczniem nie jestem perfekcyjnym. W szkole Matematykę, Fizykę, j.ang mam na rozszerzonym poziomie i raczej daje radę (nie mam problemów z nauka nowych rzeczy, problem jest z systematyką która jest raczej do wyćwiczenia) Mam się ewentualnie spodziewać odrazu ogromnego skoku w poziomie czy będę miał czas na adaptacje.

4. (Uzupełnienie pytania nr.3) czy jako uczeń przeciętny nie poradzę sobie czy wystarczy ze będę ciężko pracował.

(pytania zadałem dość ogólne, jeśli ktoś wie więcej, bądź uczęszcza na ten kierunek każda informacja jest bardzo pomocna)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie uczelni jakie oferują kierunki które szukasz,
to Uniwersytet Morski w Gdyni ma w ofercie Technologie Kosmiczne i Satelitarne

http://we.umg.edu.pl/sites/default/files/zalaczniki/program_studiow_tkis_ii_.pdf

PS.  Chociaż literówka w PDFie z programem studiów może zniechęcać ?

 1527952041_Zrzutekranu2021-05-17o21_34_26.thumb.png.4054e7c47a3ab561c9cf9536264cb5f4.png

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, forumowicz53 napisał: