Skocz do zawartości

Prośba o pomoc : Meade Instruments 82 Argon Purged 30mm


MarcinKa88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich 

Jest to mój pierwszy post na tym forum. Z góry przepraszam, jeśli post umieściłem w złym dziale oraz za to, że jestem laikiem w tej tematyce :(

Tak jak w tytule, poszukuję rady, pomocy w wycenie.

Moja narzeczona otrzymała w spadku teleskop Sky Watcher flextube 250p 12", a wraz z nim akcesoria. 

Tak jak w tytule,

Meade Instruments 82° Argon Purged 30mm

Meade Instruments 82° ultrawide 14mm

Meade Instruments 82° Argon Purged 6.7mm

Chciałbym Was zapytać, ile to może być warte i czy w ogóle jest sens gdzieś to ogłosić. Ceny i dostępność widziałem jedynie za granicą. 

Teleskop zostaje, jako pamiątka, ale akcesoria (nieużywane ani razu) są  zbędne. Leżą i kurzą się w foliach i pudełkach, w czeluściach szafy od prawie dwóch lat. 

Dziękuję z góry za odpowiedzi i przepraszam jeszcze raz, jeśli trafiłem do złego działu 

Pozdrawiam, Marcin 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może poczekajcie na początek jesieni, na pogodną, ciemną noc i zobaczcie co widać przez ten teleskop? Może nie być dobrze skolimowany, więc najpierw małe powiększenie (okular o najdłuższej ogniskowej). A może się to spodoba? 

To pomoże:

http://picios.pl/wimmer/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kjacek napisał:

A może poczekajcie na początek jesieni, na pogodną, ciemną noc i zobaczcie co widać przez ten teleskop? Może nie być dobrze skolimowany, więc najpierw małe powiększenie (okular o najdłuższej ogniskowej). A może się to spodoba? 

To pomoże:

http://picios.pl/wimmer/

Dziewczyna powoli dojrzewa jednak, żeby sprzedać całość, teleskop razem z osprzętem. Uznała, że nie skorzysta z tego (mieszkanie w bloku). Za duży gabaryt na wycieczki. 

Stwierdziła, że szkoda trzymać, a może jeszcze komuś posłuży i dostarczy emocji. Teleskop był użyty chyba dwa razy, a akcesoria nówka O_o