Skocz do zawartości

Prośba o pozwolenie na użycie szkiców


PaperMoon

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem studentką Uniwersytetu Artystycznego, jednym z moich zajęć jest laboratorium książki artystycznej i by zaliczyć semestr, moim zadaniem jest stworzenie książki na własny temat. Chcąc połączyć to z zainteresowaniem astronomią, chciałabym, żeby treść owej książki opierała się na szkicach astronomicznych. Niestety ilość mojego własnego materiału jest niewystarczająca, by wypełnić całą książkę, zatem chcę zwrócić się do obecnych tu rysowników.

Czy byłby ktoś skłonny udzielić mi pozwolenia na użycie swoich szkiców do mojego projektu? Autor każdej pracy rzecz jasna będzie podpisany wraz z opisami. Przede wszystkim interesują mnie szkice gromad, galaktyk i obiektów mgławicowych. ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje też możesz jak znajdziesz coś interesującego.

Pozdrawiam Jarek

  • Like 2

Refraktor Sky-Watcher 120ED Black Diamond na EQ5 z prowadzeniem w osi RA oraz zestaw kilkunastu niezbędnych okularów, Orion 2x54 Ultra Wide Angle 36°, Zenith 10x50 5.5°, DO Extreme 7x50 ED, Vanguard Tracker 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moich nie ma za dużo, ale jeśli któryś okaże się przydatny to jak najbardziej możesz ? W sumie prawie wszystkie moje są zgromadzone w jednym miejscu o tutaj, tak może będzie Ci wygodniej je przejrzeć niż szukać gdzieś w relacjach na Forum. 

  • Like 3

APM MS 25x100 | Nikon Action EX 10x50 | Oczy wyraka Nikon 2x50 | BGSZ 2.3x40 | filtr ND 5 | Canon 1100d | Slik Pro 700 DX
astrosztuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...