Skocz do zawartości

Co sądzicie o tym teleskopie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Jest to mój pierwszy temat na forum więc chciałbym wszystkich przywitać.
Jako że chciałbym rozpocząć przygodę z Astronomią poszperałem trochę w domu i znalazłem stary teleskop który dostałem kiedyś na 10 urodziny.
Czy nadaje się on np. do obserwacji obiektów w naszym układzie słonecznym? Pytanie może głupie ale jestem kompletnym amatorem ;). 



xHUVPGk.jpg

 

gEaCgrp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jest to mój pierwszy temat na forum więc chciałbym wszystkich przywitać.

Jako że chciałbym rozpocząć przygodę z Astronomią poszperałem trochę w domu i znalazłem stary teleskop który dostałem kiedyś na 10 urodziny.

Czy nadaje się on np. do obserwacji obiektów w naszym układzie słonecznym? Pytanie może głupie ale jestem kompletnym amatorem ;). 

Witaj na FA :)

Ewentualnie do podglądania Księżyca, jednak rewelacji też nie będzie :(

  • Like 2

Serdecznie pozdrawiam i kryształowego nieba życzę - Jacek  ?
TS T APO 90/600 z TSFLAT2 + Samyang 135 f2 ED z QHY183C + AS 60/240 z RC IMX290M + Canon 550D - sadzane na ZEQ25GT + Nikon 12x50 EX do podglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dało by rade podpiąć go pod aparat? Jeżeli tak, to w jaki sposób? Próbowałem już jednak aparat nie potrafił złapać ostrości. 

Tak - przystawić obiektyw komórki - ale sposób to już musisz sam wymyślić .... ;)

A tak poważnie - on się do tego nie nadaje, brak złączek do takiego wyciągu.

Serdecznie pozdrawiam i kryształowego nieba życzę - Jacek  ?
TS T APO 90/600 z TSFLAT2 + Samyang 135 f2 ED z QHY183C + AS 60/240 z RC IMX290M + Canon 550D - sadzane na ZEQ25GT + Nikon 12x50 EX do podglądania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj