Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jestem dosyć początkującym miłośnikiem astronomii więc pomyślałem. że fajnie było by mieć kogoś z kim można było by dzielić swoją pasję. Szukam osoby z okolic Drawska Pomorskiego, Wałcza, Stargardu Szczecińskiego, czy też nawet ze Szczecina. Mieszkam w Złocieńcu. Gdyby ktoś był zainteresowany proszę pisać na PW. (Nie wiem czy umieściłem temat w dobrym dziale. W razie czego proszę o przeniesienie.)

• Like 1
Napisano

Witam. Jestem dosyć początkującym miłośnikiem astronomii więc pomyślałem. że fajnie było by mieć kogoś z kim można było by dzielić swoją pasję. Szukam osoby z okolic Drawska Pomorskiego, Wałcza, Stargardu Szczecińskiego, czy też nawet ze Szczecina. Mieszkam w Złocieńcu. Gdyby ktoś był zainteresowany proszę pisać na PW. (Nie wiem czy umieściłem temat w dobrym dziale. W razie czego proszę o przeniesienie.)

Bardzo dobrze umieściłeś swój post, paru Kolegów zapewne w okolicy znajdziesz, a najważniejsze jest to, ze mieszkasz na rzut beretem od naszej Mekki czyli Zatomia 8)

Dwa razy w roku możesz mieć około osiemdziesięciu Kolegów wokół siebie - wystarczy podjechać :)  Najbliższy termin 18 - 22.03 http://www.forumastronomiczne.pl/index.php?/topic/5545-x-jubileuszowy-zlot-w-zatomiu-zapisy/  a w tym dziale możesz poczytać o poprzednich  http://www.forumastronomiczne.pl/index.php?/forum/75-oficjalny-zlot-forum/

• Like 2

Serdecznie pozdrawiam i kryształowego nieba życzę - Jacek  ?
TS T APO 90/600 z TSFLAT2 + Samyang 135 f2 ED z QHY183C + AS 60/240 z RC IMX290M + Canon 550D - sadzane na ZEQ25GT + Nikon 12x50 EX do podglądania.

Napisano

Cześć. Perseus możesz mi podesłać zdjęcie mapki z googl-a, bo jakoś nie mogę zlokalizować twojej miejscowości ?

Co do zlotu to odbędzie się on w miejscowości Zatom ? Czy w ośrodku wypoczynkowym Zatomie ? Ps. Już się nie mogę doczekać :)

Napisano

Co do zlotu to odbędzie się on w miejscowości Zatom ?