Skocz do zawartości

"Fale Księżycowe" proszę o pomoc w wyjaśnieniu zjawiska.


Rethrax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam natrafiłem na ciekawe materiały astronoma amatora(miłośnik teorii spiskowych) przestawiające dziwne fale rozchodzące się po powierzchni księżyca.

Gosc zyskał duza popularność tymi filmikami i zrobił dużo szumu,udało mu się również dotrzeć do innego amatora który zarejestrował na kamerze ten ewent.

 

 

 

Jak widać na 2 linku na pewno nie jest to wina wyposażenia.Nie twierdze oczywiście,że to technologia kosmitów która ma na celu ukrycie ich baz za pomocą hologramu jak przypuszcza autor.

Lecz te fal nie dają mi spokoju nie jestem astronomem amatorem po prostu szukam tutaj pomocy.

Widzeliscie już coś takiego?Jakieś sensowne wyjaśnienie?Wywołuje to wasze zdumienie czy to tylko tania sensacja której fenomen polega na niewiedzy ludzi z YT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego to ludzie nie wymyślą. Ile energii idzie na zrobienie takiego filmiku. Mam wątpliwości, by jego autor sam wierzył w te bzdury. Żerowanie na ludzkiej niewiedzy.

Ale może to magiczne działanie języka amerykańskiego - kluski w usta i jazda :)

  • Like 4

www.astronoce.pl

Nieco na skróty: sites.google.com/view/astropolaris/

DO/GSO 8" Dob | Vanguard Endeavor 8x42 EDII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wygląda jak powolne odświerzanie obrazu wywołane bardzo słabym komputerem ;)

SCT 11", Maksutov SW 4", Losmandy G11, EQ3-2, Point Grey Blackfly z IMX249, Canon EOS 5D mark II mod, Canon EOS 40D, Canon EOS 30D, C85/1.8 USM, Tamron SP 90/2.8, Tokina 28-70/2.8, Canon 70-200/2.8L, Canon 17-40 L, kupa filtrów i innych rzeczy. Tel 661 239 515.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gosc zyskał duza popularność tymi filmikami i zrobił dużo szumu,udało mu się również dotrzeć do innego amatora który zarejestrował na kamerze ten ewent.