Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny? 

Chcesz oglądać teleskop, czy coś przez teleskop? 

A tak na serio, jakieś oczekiwania co do obserwacji? 

Jakie masz warunki do obserwacji? 

A my Tobie powiemy co i w jakim budżecie. 😁

Mówiąc fajny miałam na myśli jakiś konkretny, przez który zobaczę coś więcej niż samoloty. Nie znam się na teleskopach, dlatego pytam tutaj. Oczekiwania co do obserwacji? Chciałabym zobaczyć na maksa jak najwięcej się da 😜

Witam . Ciekawe pierwsze pytanie, to jest forum astronomiczne a nie o pieczeniu ciastek, więc tak , wszyscy znają się tu na teleskopach 😁. Zacznij od przeczytania istniejących tematów, jest tego na prawdę mnóstwo na forach, określ też swój budżet, możliwości obserwacyjne itp ......

22 minuty temu, Artur333 napisał:

Witam . Ciekawe pierwsze pytanie, to jest forum astronomiczne a nie o pieczeniu ciastek, więc tak , wszyscy znają się tu na teleskopach 😁. Zacznij od przeczytania istniejących tematów, jest tego na prawdę mnóstwo na forach, określ też swój budżet, możliwości obserwacyjne itp ......

Chęć odpowiedzi (a może pomocy 🤔) powalająca... 

Moja odp jest napisana na luzie i nie powinna być negatywnie odebrana. Po prostu to tak, jak na forum motoryzacyjnym spytała byś jaki masz kupić samochód nic o sobie nie pisząc... A istniejące tematy to ciekawa lektura która może wiele nauczyć...

Jeżeli zależy Ci na zrozumieniu: Czym jest Teleskop i jak nim obserwować Musisz się wybrać na zlot , tak się składa, że niedługo 5vwrześnia mamy nasz lot forumowy  koło Choszczna. Wybierz się choć na jedną nockę jako gość i zobacz jak to wygląda .

A n tą chwilę: Zapraszam do działu

"Mój pierwszy teleskop":. Gdyż setki ludzi wcześniej pytało o to samo i udzielono mi odpowiedzi.

Admin

https://www.forumastronomiczne.pl/index.php?/forum/17-pierwszy-teleskop/

• Like 2

Sprzętos:  N.Capella 16", N.Carbonara 8" , APO WO  61/360, L. Viki 16x80, Montos:  CGEMek, oraz  inne graty z wioskowej chaty 😉