Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich astromaniaków, wiem, że to nie temat do tej strony. od 7 lat zajmuję się hobbystycznie astronomią, robię jakieś tam zdjęcia które jak dla mnie wychodzą i cieszą moje oko a przy tym sprawia mi to radość. Od kilku lat choruję na nerki. Choroba nie dawała żadnych objawów przez lata, jedynie co to uciekało mi wraz z moczem białko co było spowodowane uszkodzeniem kłębuszków nerkowych. Od pewnego czasu zaczęły mi puchnąć stopy i kostki co utrudnia chodzenie a czasem i założenie butów a co za tym idzie codziennie funkcjonowanie, pojawiły się częste bóle głowy i brak sił jak i podwyższone ciśnienie tętnicze krwi. Niestety koszty leczenia przekraczają moje możliwości finansowe.Moje samopoczucie przez chorobę się pogorszyło, ze wszystkim zostałem sam i na nikogo nie mogę liczyć. Pracuję jako dostawca posiłków lecz z moimi dolegliwościami mam co raz większy problem z prowadzeniem samochodu. Proszę tylko o minimalną pomoc z czego będę bardzo wdzięczny. Każdy grosik się liczy, Jeśli ktoś nie może pomóc niech chociaż udostępniania zrzutkę z czego będę wdzięczny.
https://zrzutka.pl/8hhgd7

Napisano

Przepraszam za ten okropny spam, ale sytuację mam nieciekawą. Może jeśli zrzutka trafi w większą liczbę odbiorców to więcej osób będzie w stanie pomóc. Proszę udostępnijcie link dalej a będę bardzo wdzięczny.

Napisano

Dziękuję za kolejne wpłaty, jeśli może ktoś wesprzeć moją zrzutkę nawet 1 złotówką to byłbym bardzo ale to bardzo wdzięczny.

Napisano
Drodzy użytkownicy forum, jeszcze raz zwracam się do was z prośbą o wsparcie w leczeniu. Jeśli możecie pomóc to proszę was o to nawet jeśli pomoc polega na przesłaniu mojej zrzutki dalej. Wierzę w moc tego forum i mam nadzieję, że dobro wróci do was liczy się każda pomoc i każdy grosz. Pozdrawiam wszystkich Bartosz 
Napisano

Z uwagi na pewne kontrowersje, prosimy na razie o wstrzymanie się od wszelkich wpłat, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie na sąsiednim forum.