Skocz do zawartości

Teleskop/obiektyw


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem początkującym astrofotografem i szukam obiektywu lub teleskopu:) Posiadam Canona 60D oraz około 1200 zł na zakup dalszego sprzętu. Zastanawiałem się nad: obiektywem http://teleskopy.pl/Obiektyw-Samyang-650-1300-f/8---f/16-teleobiektyw-fotograficzny-T2-(M42x0,75)-teleskopy-1286.html Co bym chciał oglądać? Głównie księżyc ale też nie pogardziłbym mgławicami czy innymi planetami ;) Proszę o wyrozumiałość bo jest zielony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Na sam początek , ten obiektyw który podałeś w linku nie zabardzo się nadaje do astrofotografi np . mgławic, galaktyk  , bardziej do fotografi przyrody  ;)

Gdzie mieszkasz ( blok , domek jednorodzinny) ?

Synta 8 , Montaż Celestron CG5GT ,Canon 40D, Canon 300D+kabelek do długich czasów + Laptop Lenovo , Canon SX20 IS , Tair 3S, Rosyjska lornetka  7x50 , Jupiter 21M ,Grzałki , Baader Genuine Ortho 5mm i parę kolorowych filtrów :)  

f684.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w większym mieście, w bloku ale bardzo często jeżdżę na działkę po za miasto więc tak niebo zawsze jest normalnie świecące się :)

A czy zastanawiałeś się nad takim sprzętem idealny do planet , Księżyca no i trochę obiektów głębokiego nieba zobaczysz  http://www.teleskopy.pl/Teleskop-Sky-Watcher-N-203/1200-SYNTA-8-DOBSON-Pyrex-teleskopy-1379.html

Synta 8 , Montaż Celestron CG5GT ,Canon 40D, Canon 300D+kabelek do długich czasów + Laptop Lenovo , Canon SX20 IS , Tair 3S, Rosyjska lornetka  7x50 , Jupiter 21M ,Grzałki , Baader Genuine Ortho 5mm i parę kolorowych filtrów :)  

f684.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jestem początkującym astrofotografem i szukam obiektywu lub teleskopu:) Posiadam Canona 60D oraz około 1200 zł na zakup dalszego sprzętu. Zastanawiałem się nad: obiektywem ......