Skocz do zawartości

Praktica Falcon 10x50 ??????


lestek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od dawna zastanawiałem się nad zakupem teleskopu ale po lekturze Waszych postów postanowiłem zacząć od lornetki jako że jestem początkujący. I tu moje pytanie czy ten sprzęt będzie się nadawał do obserwacji nieba. http://www.jessops.com/online.store/categories/products/praktica/falcon-10-x-50-binoculars-89117/show.html

I czy jest jakaś róznica między powyższym sprzętem a lornetką Praktica Falcon 12x50 (według mnie tylko powiększenie nieco większe ale może coś jeszcze możecie powiedzieć więcej na temat tych dwóch lornetek).

Z góry dziękuję za wszelkie rady i opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie określiłeś budżetu więc mamy duże pole do popisu ;)

Ta będzie chyba wystarczająca ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/FUJINON-Binoculars-10x50-FMTR-SX-Shockproof-NEW-/350242796768?pt=UK_Photography_Binoculars_Monoculars&hash=item518c18f4e0

P.S. Gdzie mieszkasz ?

No trochę przesadziłeś z tą lornetką FUJINON :D, jak dla mnie trochę za drogo. Myślałem o sprzęcie w okolicach do 100 funtów, nie więcej.

Mieszkam w West Bromwich tj. około 8 mil od Birmingham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc pozostaje mi tylko podjęcie decyzji Nikon lub Celestron ale chyba wybór padnie na Nikona. Dzięki wielkie za porady, dobrze że postanowiłem się poradzić co do wyboru lornety bo inaczej pewnie kupiłbym bubla i pewnie bym się zniechęcił a tak może w przyszłości jak mi się spodoba a pewnie się spodoba, bo nawet gołym okiem lubię obserwować, to zaopatrzę się w teleskop, ale na razie zacznę od bino :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach