Skocz do zawartości

Porównanie


skierow

Rekomendowane odpowiedzi

Teleskop Celestron NexStar 4 SE 102/1325 GO-TO z bazą 40 000 obiektów

 

Teleskop Celestron NexStar Mak 127 SLT - skomputeryzowany teleskop z bazą 4000 obiektów

 
Który według was będzie lepszy? A może coś innego czego sam nie wypatrzyłem. Dodam ze to w zasadzie początek przygody z obserwacja nieba i nie znam się na żadnym sprzęcie ale chce kupić sprzęt za około 2.5 tys zł +\- 500 . Interesuje mnie sprzęt kompatybilny z PC i czy możliwe jest podłączenie do tego sprzętu powiedzmy nadajnika WiFi czy tez innego rodzaju do sterowania bezprzewodowego z zainstalowaną aplikacją na tel z androidem czy tez innym systemem znajdującym się na urządzeniu przenośnym, i może jeszcze jakaś ciekawa strona z produktami gdzie za kupno sprzętu dostajemy jakiś gratis   :D Dodam ze nie chce kupować przez allegro, najlepiej od producenta bądź sklep z wysyłką kurierska.
 
Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe lustro pokaże więcej! Nie licz że w tej mikro aperturze  odnajdziesz nawet 2.000 obiektów oferowanych przez oprogramowanie Celestrona ! Czyli Nr2!

  • Like 1

Sprzętos:   N.Capella 16", Achro 6" , APO 4" , Lorn.16x80, Monty: CGEM, Adveturer mini, oraz  inne graty z wioskowej chaty 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach